Parken zoo

publicerat i Allmänt;

Jag hämtade min älskade son för ungefär en timme sen han har vart på parken zoo och kollat på lite djur och lite annat :) Han hade med sig en ballong och en flagga hem fast ballongen fick precis sönder ;P Nu kollar vi på film och myser jag är så himla seg idag så jag orkar inte , jag orkar inte gå ut i det här vädret fast Wiggo har ju vart ute hela dagen så jag tror nog inte heller att han skulle vilja gå ut något mer idag. Imorgon har sagt att han ska vara ledig ifrån dagmamman så han ska vara hemma med sin mamma och mysa med henne på fredag så ska han dock till dagmamman igen. :)

Från och med nu har jag besämt att jag ska ha Wiggo på hel tid alltså varje dag , varje helg . Jag orkar inte med dig längre när du börjar visa intresse , när du börjar bry dig och ta ditt ansvar då kan vi börja disskutera om du ska ha honom något men i nu-läget NEJ tack .

Nu ska vi fortsätta mysa sen ska vi laga lite mat , vet inte rikigt vad jag ska göra iordning får se vad frysen har att erbjuda. Och jag ska nog börja med matlista så jag vet exakt vad jag ska laga för mat varje dag. Ganska smart va ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

det verkar som dina föräldrar har din son mer än du faktisk.

2:a kommentar, skriven , av sandra:

vet att många okunniga idioter klagar på din blogg och ditt sätt att leva, men faktum är att dom inte känner dig och dom har ingen aning vad du och wiggo gör under dagarna. Han verkar vara ett glatt litet barn och det är din förtjänst alltihop- jag hoppas att du vet det och inte tar åt dig av de hårda orden som slängs mot dig i DIN blogg, det är oaccepabelt faktiskt.

Men jag måste iaf berömma dig, att få barn i din ålder och klara sig så bra trots att pappan inte är vidare delaktig, är så stark gjort av dig att du tar på dig hela ansvaret. Du är så otroligt stark och verkar vara en SUPERBRA mamma, så ta inte åt dig av vad folk skriver utan fortsätt leva ditt liv. Wiggo är en superfin unge och han är otroligt lycklig lottat som fått en sådan fin och stark mamma som du. Hoppas bara att hans pappa en dag inser misstaget han gjort mot dig och hans son, om inte så är det hans misstag.

Ville bara ge dig lite credit för det du "gör" för det är du fan värd. Ha en trevlig sommar!

3:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar till anonym " det är ju kul att du tycker det ;D haha skaffa lite fakta innan du öppnar käften ;) "

4:e kommentar, skriven , av f:

hem gumman, om du inte är upptagen imorgon så skulle jag vilja tillbringa dagen med dig :) puss din kusin

Kommentera inlägget här :