solfrossa!

publicerat i Allmänt;

skoja inte ! jag är röd som fasen och fryser som en tok, haha !
idag så har jag och min kusin + några till legat och solat hela dagen , vi hämtade wiggo och lämnade honom till sin pappa som skulle ha honom idag , sen åkte vi tillbaka och la oss igen. Nu har hon precis åkt på träning och jag har duschat ska försöka hitta på något ikväll vill inte vara hemma och sega när det är så fint väder + barnledig.
Måste också hitta en ny bikini har jag märkt , har gått ner lite för mycket i vikt så den hänger i baken haha  !
vet bara inte vad , turkos eller svart ? vad tycker ni ?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra wahlbom:

kan meddela att ja också har solfrossa som en tok :P Haha men de är de värt ;)

2:a kommentar, skriven , av Ulrika Jansson:

Tycker du ska köpa en turkos :)

Kommentera inlägget här :