ett steg ljusare.

publicerat i Allmänt;
Ja. ljusare i huvudet blev jag iaf :) nu har jag sagt till mig själv att jag inte ska bleka mitt hår något mer eftersom de snart är sommar så hoppas jag att mitt hår bleks lite då & så måste jag låta det vila också så jag får de där långa blonda håret jag vill ha !
just nu väntar jag på att anton ska höra av sig han jobbar sa han och gud vet när han blir klar. antar att de inte blir någon bio idag iaf så jag, anton , rebecka o jonte ( kanske lina också ) ska vara här hemma o kolla på melodifestivalen som jag i stortsätt inte följer alls men de kan ju alltid vara trevligt o kolla läget lite ;) har några bilder också från igår men dom orkar jag inte fixa in i datorn nu , utan gör det senare eller imorgon . nu ska jag ta mig något att äta är jättehungrig.

puss&kram

Kommentera inlägget här :