ibland önskar jag

publicerat i Allmänt;
att Wiggo hade en pappa som brydde sig lite mer kanske, inte bara att ta honom varannan helg & skita i honom resten av dagarna som går. O inte när jag frågar honom kan du ta ha en dag i veckan då blir svaret " nej jag kan inte , jag ska ju ha honom i helgen eller nästa helg " .. snälla är det bara mitt ansvar ? vad skulle du ha gjort om jag sa så ? vad skulle du göra om jag sket i wiggo lika mycket som du gör ? vad skulle du göra om jag försvann ifrån Wiggo o inte bryr mig precis som du gör? fan du skulle inte klara dig !
jag tror inte att du förstår hur det känns att ta ansvar , inte om man bara har honom över en helg.
jag ångrar mig inte ett skit med wiggo , men de verkar du göra eller vad är det egentligen ?  varför kan du aldrig ta honom , varför kan du aldrig hitta på något med honom ? man kan ju bara undra & tänka på hur du tänker.
det spelar ingen roll hur mycket vett jag försöker banka i ditt huvud du verkar ändå inte förstå , därför orkar jag inte säga något till dig längre , jag orkar inte ens bry mig om dig eller om du vill träffa wiggo . huvusaken är att han iaf har en förälder som bryr sig & ger honom den kärlek han behöver. ..


wiggo jag älskar dig iaf & jag skulle aldrig klara mig utan dig. <3 mammas lilla älskling <3

( nu kommer det bli ett jävla liv när jag skriver de här inlägget , men vet ni vad ? jag bryr mig inte!! )

Kommentera inlägget här :