ingen hemresa.

publicerat i Allmänt;
Det blev ingen hemresa till mamma och pappa idag det blev alldeles försent och jag är skit trött så funderar snart på att gå och lägga mig. Anton sa att jag skulle hålla mig vaken till han kommer hem för att han ville kolla på My name is Earl med mig men jag kommer somna som en stock.



Det känns så konstigt när det är som det är just nu , jag vill vara 100 % säker på hur det är mellan oss . Att säga att vi typ är tillsammans men att vi får vänta med tiden och se hur det blir tycker jag låter alldeles förvirrat .
Det är inte det här supergulliga smsen längre , dom här smeknamnen " älskling, baby , min , osv "  inget " jag älskar dig sms " ingenting..... jag vet inte ens vad du tycker tänker eller känner utan JAG VET HELT ENKELT INTE NÅGONTING.. det känns inte bra alls. Men de som känns bra är att vi är tillbaka till varandra igen men det är inte alls på samma sätt.  låt det bli som förut ?

Kommentera inlägget här :