Lördag 21/3

publicerat i Allmänt;
God dag ;D

Igår så åkte jag , anton o wiggo hem till min mamma och pappa åt där sen åkte anton ín till stan för att kolla på hockey och jag åkte hem till lägenheten för att kolla på lets dance med rebecka o lisa :) efter det så åkte vi hem , jag skjutsade hem Lisa och Rebecka sen bar de av till mamma o pappa igen Anton kom dit också. Vi gick o la oss direkt somna o vaknade runt kl halv 9 eller 9 . Nu är vi vakna anton är i stan han skulle fixa lite saker , jag väntar på att wiggos famor ska komma o hämta wiggo för de ska på kalas och jag ska in till lägenheten o kanske städa lite eller nåt vad vet jag vad jag hittar på :) ikväll vet jag inte vad som händer ska vara hemma iaf eller ta de lugnt inget krogen eller festande iaf , alla vänner ska ut o jag får sitta hemma själv utan sällskap för jag tror anton också skulle ut eller nåt , så jag är nog fylletaxi ikväll. :)

Nej nu så ska jag packa ihop mina saker och sedan bär det in till stan.

Kommentera inlägget här :