onsdag 4/3

publicerat i Allmänt;
hejhopp gummisnopp ;D
jag sitter hemma i lägenheten & bloggar idag för min kära vän rebecka har med sin dator & internet som jag har lånat till skolarbeten & annat :) idag har jag vart i skolan & vart & sökt praktik plats så de ska ringa imorgon & så hoppas man på ett väldigt bra svar. Efter skolan kom min kära vän rebecka & hämtade mig vi åkte & hämta Jonte sedan åt vi pizzaaaa !! ;D nu sitter vi här & fånar oss men vi har faktiskt varit väldigt duktiga & pluggat .. jag måste dessvärre plugga ännu mer :(
idag skulle jag & anton vart tillsammans i 10 månader nästan ett helt år fatta vad tiden går snabbt :O sjukt !!!

nej nu ska jag plugga igen! hejsanhoppsan , ;D

- forgive me / b

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av becca:

Du är utmanad utav mig, kolla in min blogg ;)

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Oj, vad har hänt med din blogg? :O

Kommentera inlägget här :