tisdag 24/3

publicerat i Allmänt;
Nu har jag lunch.
var ju som sagt hemma hos mamma o pappa igår gick & la mig väldigt tidigt eftersom jag var så jäkla trött.
Idag efter praktiken så tänkte jag åka ut till mamma o pappa direkt för jag tänkte sola lite solarium jag ser ju ut som ett lik & det vill jag ju inte! Tänkte packa lite nu så jag bara går hem hämtar o tar bilen o drar direkt så de inte tar sån lång tid. Ja vi får väl se hur det blir med den saken helt enkelt :)

någon skrev en kommentar om jag ville tjäna pengar på min blogg? och jag kan säga att jag har aldrig förstått mig på sånt där faktisk , haha! så skriv gärna lite information till mig på min mail så vore jag jätte glad !
och sen så fick jag en till kommentar om hur gammal jag är och jag är 19 år och fick min son när jag var 17. Han är nu 1½ år gud vad tiden går snabbt!
Ni ska såklart få se dagens outfit idag också, om ni fortfarande tycker det är kul ? kom med ideér så jag vet lite vad jag ska o kan skriva om .

Nu så ska jag kila igen tillbaka till min praktik men jag kommer som sagt tillbaka senare.

Kommentera inlägget här :