God morgon '

publicerat i Allmänt;

 ( vi bjuder på denna bild, god morgon )

Nu är vi vakna eller ja Wiggo vakna kl 05.55 . Jag vaknade med att han låg & sjöng i sin säng helt underbart. Sedan lyfte jag över honom till min säng så där har vi legat o kramats & busar , sedan sjöng Wiggo lite till för mig & ryckte mig i håret vilket inte är så skönt det känns som jag snart är flintis :P
Idag då ? Jag börjar inte skolan förrän kl 14 och slutar kl 17 hur nödvändigt känns det ? men men.. Wiggo ska till BVC idag också kl 9.45 han ska få vaccination usch ännu en spruta . Inte kul att se eller varken höra .
Fan jag måste fråga mamma vad det är för fel på mig , jag hostar som en tok & när ag gör de känns det som jag ska spy och de bränner i min hals & jag har sån där " spysmak" aa förlåt mig men det ligger faktiskt till så.
Hoppas bara de försvinner snart .

 - jag trodde faktiskt att du hade lite mer hjärta och respekt i kroppen
men tydligen inte.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av C:

Va söt bild :)

Kommentera inlägget här :