God morgon!

publicerat i Allmänt;
En ny vecka & en ny start på skolan .
Jag sitter nu i lägenheten & jag börjar kl 12.10 då har jag samhälls prov . Sen så slutar jag kl 17 idag , woho !
Har precis lagt in en tvätt i maskinen måste passa på att tvätta lite nu, mamma & pappa åker till spanien imorgon och tror ni inte att jag är lite avundsjuk? jotack! Men de ska ner o fixa alla sakerna till lägenheten.
Ni som inte vet så har vi köpt en lägenhet i spanien o skickade ner lite saker dit för typ en månad sen nu & nu är det dags att packa in allt , jag längtar tills jag ska dit ! Ett eget hem, en egen pool, jag  tror till o med att det fanns gym hur lyxigt är inte det ? ;) jag planerar att åka dit över midsommar om jag nu får med mig Rebecka o jonte sen kanske någon eller några mer skulle vara hur najs som helst !

Nej nu ska jag plugga lite & sen hämta Johanna som ska komma hit så vi kan plugga lite tillsammans innan det är dags att gå till skolan . puh !
hoppas ni får en bra dag :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Melinda:

Är du & Anton fortfarande tillsammans ?

Kommentera inlägget här :