ingen höjdare.

publicerat i Allmänt;
Jag kan ju bara säga att det är ingen höjdare med mitt liv just nu. Mycket bullshit & lögner till tusen, jag vet inte alls vad jag ska tro på & jag vet inte alls vart jag står någonstans heller för den delen. Om man vill att en människa ska lita på en ska man väl inte ge skit till den? Vill man att en människa ska lita på den ska man inte skrika åt den om det nu inte är sant? Om man vill att en människa ska lita på den ska man väl ändå inte säga åt den att dra åt helvete?...
är det jag som har fel och är helt ute o cyklar ? nej , jag vet faktiskt ingenting just nu !


Wiggo mår bra men är lite smått gnällig om nätterna , jag vet inte riktigt om det är fler tänder på väg eller vad det kan vara för något. På onsdag är det dags för BVC igen & då ska han få en spruta återigen & jag känner bara att jag får ont i hjärtat.
Igår då? gjorde ingenting var hemma hela dagen & pluggade på min matte som jag har prov i idag & idag blir det väl detsamma fast imorgon har jag då prov i samhäll & på torsdag har jag nationella proven i engelska muntliga & på fredag har jag återigen ett matte prov, visst känns min vecka bra ? Nej det kan jag inte direkt påstå.
Idag slutar jag kl 5 också åh kan inte bli sämre! Jag känner absolut att jag inte orkar jag vill bara ligga i sängen , göra ingenting kanske gråta ut tills gråten i halsen försvinner. Hmm, usch vad jag klagar fy på mig men ibland har jag svackor & mår skit och just nu är det en sådan period. Bara att acceptera läget & göra det bästa utav det ..

Kommentera inlägget här :