fix you.

publicerat i Allmänt;
När du gör ditt bästa men du inte lyckas
När du får vad du vill men inte vad du behöver
När du känner dig så trött men du kan inte sova
Stuck in reverse.

Och tårarna kommer strömmande ner ditt ansikte
När du förlorar något du inte kan ersätta
När du älskar någon men det går till spillo
Could it be worse?


Snart är det dags för mig att möta upp Sandra & sedan tralla iväg till skolan på den där jäkla lektionen. Åh vad saker & ting känns värdelöst att göra ibland , man ibland har man inget val. Precis som jag inte har något val i just det beslutet jag tog idag. Min moster kommer hit om ca 30 minuter & ska ta wiggo under den tiden jag är i skolan , det visste ni säkert redan om ni har läst mina inlägg nedan. Känns som jag uppdaterat ett x antal gånger idag men har inte haft annat för mig & nu har jag fått flyt igen! ;) känns härligt! Just nu känns det som att allt rullar på bra , men jag vet att de bara är tillfälligt sen kommer tankarna att vandra igenom mitt huvud igen & så är allt kört men håll huvudet uppe & iskallt. You can make it I know that.

Världens underbaraste  lilla människa , som har den största platsen i mitt hjärta.



Här är en kille som är på väg till sin dagmamma & ska ta dagis foto  ! =)



En glad liten älskling! =) mamma älskar dig högt! <3


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av systeryster:

mosters gullunge<3 gud va jag ska pussa på honom imorrn, han kommer bli alldeles skrynklig;)

2:a kommentar, skriven , av MizthaNguyen (v.:

Hejsan! allt bra med dig idag? :)

3:e kommentar, skriven , av MammaNaimi:

sötnos :) hur gammal e han? =)

Kommentera inlägget här :