hemma + svar på frågor,

publicerat i Allmänt;

Nu är jag hemma igen har vart med Sandra en sväng dags att hoppa ner i sängen snart.
Här kommer lite svar på era frågor.

hur gammal är du?
vad har du tänkt och göra efter studenten?
Tycker du att det är tufft och vara en ung mamma?
Skulle du vilja ha ett till barn?
Svar ; - jag är 19 år. Fyller 20 i mars nästa år =)´
Jadu, jag hade tänkt att försöka få tag i ett jobb så fort som möjligt så jag kan börja försörja min familj på riktigt!Tufft & tufft tycker jag väl inte att det är , jag tycker bara att det är starkt gjort & att man klarar det på sina egna ben och på egen hand.
Ja någon gång i framtiden när jag skaffat mig en karl så skulle jag vilja ha en till ! =P

Postat av: JOHANNA
Skitsnygga jeans, vart är dom köpta?
mina jeans jag hade på mig idag kommer ifrån Vila ! =)


Nu väntar sängen ! GOD NATT!
hörs mer imorgon då ska jag berätta för er hur min interjuv gick, är lite små nervös.

Kommentera inlägget här :