home.

publicerat i Allmänt;
Nu är jag hemma igen efter en timme på gymmet & lite annat smått & gott. Ska snart springa ner i tvättstugan & slänga i lite tvätt , usch hatar att tvätta men ska man ha rena kläder så måste man. =P ska hämta wiggo om en timme busa lite med den lilla skitungen..
är lite små förbannad på hans far men det är väl inget ovanligt direkt ? dumt att bara kunna ställa upp för varandra visst? han sa att han skulle hjälpa mig med wiggo lite i veckan & dumt varför går jag på det skitsnacket för? aldrig mer...  han svarar inte när jag ringer eller när wiggo ringer , han svarar inte på sms eller nåt han svarar när de är hans helg & när han ska ha wiggo den helgen sen resten skiter han i , han hör inte ens av sig i veckorna o frågar hur hans son mår . idiotiskt . du är luft för mig & snart är du bara luft för din son om du ska fortsätta.


nej nu ska jag dra mitt snart vältränade arsel ur vagnen haha.
en sak har jag lärt mig igår  , jag lär mig av mina misstag & när nästa dyker upp tänker jag inte låta det förstöras!

Kommentera inlägget här :