ingen rubrik.

publicerat i Allmänt;
Är lite små spänd i armen men inget mer, har inte fått någon biverkning än & får hoppas på att det inte kommer någon heller. Nu är vi hemma iaf & Wiggo har redan fått på sig sin pjamas. Och jag har solat idag , när jag väl låg under solariumet kom jag på " är det verkligen så bra att sola när man fått sprutan ? " hum, blev lite nervös men jag knäppte av det ungefär 5 minuter innan de skulle stängas av så blev bara 15 minuter idag.
Snart är det dags att äta, potatis/potatismos , köttbullar & sås mumsfillibabba! =D


Jag är så sjukt trött att alltid finnas där för andra människor
och när man väl vill att dom ska finnas där för en själv när man inte mår
så bra så är det som ingenting. Jag kanske ska börja tänka lite på mig själv? JA!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Natha:

tänkte bara fråga vad du skulle vilja jobba med? :)

2:a kommentar, skriven , av Natha:

jaha va kul:)

Själv skulle jag vilja bli barnmorska det verkar intressant. Har blivit helt fast i förlossningskliniken, så himla bra.

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det är ALDRIG bra att sola.

Kommentera inlägget här :