Kväll'

publicerat i Allmänt;
Nu ligger wiggo i sängen försöker somna hoppas han gör det snart så jag får lite tid för mig själv & plugga. Han har vart omöjlig att lägga dom senaste dagarna efter att han kom hem ifrån sin pappa. =/ undra varför....
ja ikväll blir det plugg & så kanske jag ska träffa * också får väl se.
Idag har jag skjutsat min mamma & pappa till flygplatsen tog med mig Rebecka dit för att jag ska hitta tillbaka, haha tur som fan att jag hade med henne jag frågade henne hela tiden vart jag skulle typ. Känns som jag spenderat den här dagen i bilen bara usch imorgon blir det ändring på det, imorgon blir det lek i lekparken en längre tid så skitungen får springa av sig all energi han har i kroppen har även våran hund Lisa imorgon också så det blir en tuff dag . =P .


jag tänker inte springa i fatt .

Kommentera inlägget här :