söndag

publicerat i Allmänt;
som ni redan vet så var jag ute igår med några vänner , jag kan ju säga att idag har jag mått som jag förtjänar alltså väldigt bakis. =P men det var jättekul & inatt / morse hände det en väldigt rolig grej men de skriver jag inte ut i bloggen, haha . det är bara dom som var med mig som vet om det , hahaha höll på att skratta ihjäl mig. Ja nej imorgon är jag ledig ifrån skolan så det ska bli till att träffa en liten vän då mysigt, har saknat dig!

men men nu ska jag kila igen & fixa lite grejer . pussilipuss.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Camilla E Lindström:

Hej hej,

Imorgon träder vi in i julens månad, december.



Nu kikar väl in på min blogg där det börjar en adventskalender i morgon, men nya vinster varje dag.



Jätte enkelt att delta.



Ses vi?



Må så gott



Mvh Camilla, En mammas dagbok (emring.blogspot.com)

Kommentera inlägget här :