Toppen!

publicerat i Allmänt;

Interjuven gick bra & jag är nöjd!=)  Nu väntar jag bara på ett mejl så jag får se hur det blir & sedan kommer det ut i tidningen, jag längtar & vill läsa själv. haha!

Efter det så gick jag & wiggo till mammasjobb där vi träffade mamma & pappa. sen åkte jag, wiggo & mamma till Sveaplan & åt lunch det blev tacotallrik för min del & Wiggo gick korv med pommes, mumsigt! Nu väntar vi på Sandra sen ska vi tralla iväg till stan & glo lite. Ha det fint! uppdaterar senare.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Annika:

Hej! Tack för att jag fick komma hem till dig. Ni är så fina ihop du och din söta son. Blir en bra artikel, jag lovar. Skickar så fort jag skrivit klart.

Pussa Wiggo och säg att han får en ny ballong nästa gång vi ses :)

2:a kommentar, skriven , av Bea Wiggosmamma:

Svar : - Tack så himla mycket själv! =) Det var jättekul. Ja det tror jag också att den blir ,absolut! Wiggo ger en stor puss tillbaka.

Kommentera inlägget här :