uppe med tuppen.

publicerat i Allmänt;
God morgon.
Vi har vakna sen kl 4 imorse jag förstår inte varför han inte sover längre? men men, blir väl till att lägga sig tidigt ikväll. Idag har jag inga planer ska iväg till skolan runt kl halv 13 och ha betygsnack sen slutar jag. Kanske hinner sova en stund när jag lämnat Wiggo hos dagmamman. Rebecka kommer hit också runt 10 då hon ska ställa bilen här utanför & byta om här sen ska hon traska iväg till jobbet som hon fick igår, ! =D glad för din skull gumman.


men nu ska jag springa efter min lillakille som har fått tag på mitt armband. haha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Maria:

Kikar in, vilken fin blogg och söt liten kille du har :)

Gillar sättet du skriver på kommer besöka dig fler gånger:)



Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här :