vi tänker för mycket..

publicerat i Allmänt;
Vi tjejer tänker för mycket eller är det bara jag som gör det?
jag tänker hela tiden på hur allt ska bli , hur allt kommer att sluta.
jag ska sluta tänka, jag ska istället ta ett steg i taget , ta livet som de kommer
sluta planera & sluta leva mitt liv efter en viss person fast det är svårt.
jag planerar fortfarande mitt liv efter honom , eller jag planerar ja jag vet inte.
jag tänker fortfarande " jag kanske inte ska göra det för jag vet att han inte skulle tycka om det " ,
" nej jag gör inte det för då får jag dåligt samvete " . varför tänker jag så? DET ÄR JU ÖVER , visst? :'(
sluta vara deppig bea, var glad var glad, tänkt inte tänk inte.
jag tänker för mycket , sluta tänk. jag ska leva , jag ska leva mitt liv , ta dagarna
som dom kommer sen får vi se vad som dyker upp i slutändan. min kärlek kommer
väl så småningom , jag tänker inte vänta på den , jag låter den komma. fast innerst
inne trodde jag att du var min kärlek , men det blev tydligen inte så. jag är ledsen för det.



( sluddrigt inlägg.)

Kommentera inlägget här :