bästa kvällen på länge!=)

publicerat i Allmänt;
Jag har haft en super rolig eftermiddag / kväll. Jag & Wiggo har vart med Bella & hennes två barn Max & Melvin. De kom hit & Wiggo fick lite presenter , så fika vi lite med bullar så sprang barnen runt & lekte. Sedan gick vi ner på  stan för Bella ville ha något i magen så vi gick förbi hennes pappa & Max stannade kvar där medans vi trallade ner på stan. Jag fick hålla i den där lilla söta 2 månaders Melvin & jag blev så sugen på en bebis ( MEN NEJ BEA! ) haha ! Wiggo var så mån om den lilla Melvin han ville hålla i honom & han ville att melvin skulle sitta i hans knä & de fick han göra. =D så söta alla 3. Vi är hemma nu , Wiggo ligger i sängen & försöker sova , när han somnat ska jag hoppa in i en dusch & sen ska jag bara göra ingenting.

Jag får se om jag uppdaterar lite senare. Hej så länge.

Tack Bella , Max & Melvin för en trevlig dag, har saknat er <3



en bild på wiggo & max ifrån i sommars då Melvin låg i sin mammas mage.

Kommentera inlägget här :