God morgon.

publicerat i Allmänt;

Idag så vaknade vi kl 7.30 men visserligen så vaknade Wiggo kl 3 inatt & var lite bökig men han somnade så småningom om senare. Nu har han fått välling , en ny blöja & rena kläder på sig så snart bär det av till dagmamman och jag iväg till skolan. Kul att jag börjar 10.20 slutar runt kl 12 med den lektionen sen har jag håltimme till kl 15 & slutar kl 17. Fy vad jag inte känner suget idag att gå överhuvudtaget , men jag måste. =/


Senare idag har vi inga planer eftersom jag slutar så sent så blir det väl bara hem o laga mat sen i stortsätt hopp i säng. Jag skulle vilja sola men får väl se om jag kan åka ut till mamma & pappa efter jag slutat en snabbis för att sola känns lite små onödigt men ack skit samma!  Jag skriver mer senare igen ! =)

Kommentera inlägget här :