Home!

publicerat i Allmänt;
Nu sitter jag hemma hos mamma & pappa igen. Jag & wiggo har lekt med Nalle puh & dockorna i dockvagnen sen så har vi lekt lite med hans bilar under tiden vi kollade på filmen Meckar Micke =P Tog lite bilder med min systers kamera så ska lägga in dom här senare ikväll så ni får se =) längesen jag la in bilder på honom känns det som. Han är ju nyklipp & ett helt år äldre, haha!
Har vart en väldans slapp dag idag & ikväll blir det till att plugga lite matematik & sen lata sig resten av kvällen, gå i säng i tid för att gå upp kl 6 imorgon för att hinna till skolan kl 8 woho det känns ju frästande eller inte!

Nej nu ska jag kila & leka med lillskiten så somnar han nog bra ikväll . =D hörs senare!

I got a feeling that tonights gonna be a good night.

Kommentera inlägget här :