inget annat för mig .

publicerat i Allmänt;

01. Fullständigt namn? Rebecka Beatrice Pettersson
02. Exakt ålder? 19 år , 5 månader om två dagar =P
03. Vart bor du? övre nyfors
04. Bor tillsammans med? wiggo min son
05. Husdjur? inga
06. Färg på ditt hus? gult
07. När är du född? 16 mars
08. Klass? OP3b
09. Vilket år tar du studenten? 2010
10. Något jobb? ibland när dom ringer in mig
11. När gick du upp i morse? kl 5
12. När ska du sova? när jag känner för det.
13. Duschat idag? nej
14. Kramat någon idag? ja
15. Pussat någon idag? ja
16. Vad har du ätit idag? bacon o blodpudding.
17. Dagens klädsel? jeans , tshirt o en tröja
18. Dagens smink? mascara , foundation, puder .
19. Dagens sötnos? rebecka
20. Dagens roligaste? min mamma

SOCIALT
21. Har du många vänner? har så det räcker
23. Vem kramade du senast? wiggo
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? ja
27. Har du pojk-/flickvän? komplicerat.
28. Vem pratade du med i telefon senast? anton
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? anton . " kommer snart <3 "

FAVORIT...
31. Film? många
32. Låt? one like you
33. Mat? kyckling , ris & bearniessås (?)
34. Dryck? cider
35. Färg? svart , rosa, vitt
37. Stad? stockholm
38. Land? spanien
39. Ämne i skolan? haha inget .
40. Strul? haha, de ni.

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? anton
43. Gången du spydde? vet inte några veckor sen ?
44. Gången du grät? 2 veckor sen
45. Pizzan du åt? kebabpizza i söndags med johanna.
46. Gången du var i Göteborg? wiee längesen.
47. Gången du var i Stockholm? några månader sen
48. Gången du var full? förra helgen
49. Gången du var hög? aldrig
50. Personen som såg dig gråta? mamma

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? beror på
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på helt vilka personer man är med.
54. Tvspel eller datorspel? Tv-spel
55. Singel eller upptagen? singel upptagen ? haha finns det nåt sånt.
56. Film eller bio? beror på
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? helst inget
58. Sommarlov eller vinterlov? sommarlov
59. Big Brother eller Paradise Hotel? Big brother
60. Har du svart hår eller blondt? blondt
61. Har du blåa ögon eller bruna? bruna
62. Choklad eller lakrits? lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab? kebab
67. Randigt eller prickigt? randigt
68. Älska eller älskas? båda
69. Leva eller dö? leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? de som betyder något för mig.  
71. Personer du hatar? riktigt många
72. Pojk-/flickvänner du haft? 2 seriösa.
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? 2
74. Glassar du ätit på en dag? 2 ?
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? nada
76. Gånger du haft minnesluckor? inte så många
77. Gånger du varit hög? knarkar ej
78. Personer du saknar just nu? 2
79. Gånger ditt hjärta brustit? 2

VEM:
80. Vill du kyssa nu? jadu..
81. Ska du träffa imorgon? kanske bella om jag är vaken tidigt ;P annars johanna i skolan.
82. Sjöng du senast för? mig själv
83. Hade du senast en msn-konversation med? min kusin frida
84. Spelade du tvspel med senast? anton
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? hum ,
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? finns många, kanske inte finns tillräckligt med stenar ?
87. Förtjänar att dö? en person , jag hatar mest av allt . gissa själva!
88. Är söt? mina vänner, min familj + några till ;)
89. Vill du sova bredvid inatt? .....   kommer snart .

VAD:
90. Gör dig glad? kärlek & vänner
91. Gör dig ledsen? när mina vänner mår dåligt , när man själv blir sårad.
92. Vill du helst göra nu? ta studenten & börja jobba.
93. Önskar du att du slapp göra? slippa gå i skolan.
94. Vill du ha nu? ett jobb
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? money tror jag.
97. Tycker du om dina betyg? dom är inte BÄST men jag börjar fixa till dom ;)
98. Ångrar du i ditt liv? ingenting just nu .
99. Är det bästa som hänt dig? wiggo, min familj , mina vänner.
100. Hur mycket är klockan? 22.44

Kommentera inlägget här :