kväll'

publicerat i Allmänt;

Nu är det kväll och vi har precis ätit mat. Wiggo ligger i sin säng och sover redan eftersom han inte har sovit något under dagen idag. Jag har fått lite plugg gjort & om jag ska vara ärlig så tänker jag nog inte plugga mer för idag , har pluggat som en tok dom senaste dagarna och jag tycker jag förtjänar en dag utan. =P
Väntar på att A ska ringa mig sen skulle han komma hit för att vi skulle prata , får se när det blir han skulle hjälpa en kompis att fixa bilen.

Har inte hänt så mycket idag jag och Johanna var på lektionen det blev inte så mycket gjort idag för nu är alla andra tillbaka efter deras praktik & vi fick knappt någon hjälp alls för dom andra ligger ju några uppgifter efter oss. Vi ska påbörja en egen hemsida får se hur jag ska lyckas med det men det ska nog gå. jag behöver bara ett G så är jag nöjd.

 

Men nu ska jag kila min väg igen. Jag hoppas ni har haft en bra dag! =)

Kommentera inlägget här :