Kväll ' + bilder på Wiggo.

publicerat i Allmänt;
Vad har jag gjort ? ingenting , ingenting alls. Kollat klart på första säsongen av OC & jag grät som en tok när det var sista avsnittet haha jag kom på mig själv att jag måste ha sett ut som en riktig tönt så jag började as garva mitt i allt !=P
Ja hum, vad har man mer gjort ? ätit mat . Inget mer.
Imorgon är det skola IGEN SÅKLART men jag har som tur är sovmorgon till 10.20 kan det bli bättre? Iofs så slutar jag kl 17 det är ju dock inte det skönaste direkt. Men jag hoppas att dagen rullar på snabbt så man får komma hem & bara slappa eller man kanske ska hitta på något för en gångs skull ? bra fråga.

Tänkte köra på ett par bilder på Wiggo nu , se & njut. <3













Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så underbart söt!!!!

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Vilken sööt kille du har =)

3:e kommentar, skriven , av michan:

Hej

Vart har du köppt dom där jätte söta lakarnen med kalle och musse på, jag tyckte dom var så fina.

Kommentera inlägget här :