Onsdag'

publicerat i Allmänt;
Haft en hel bra dag i västerås !=)
Humöret är på topp just nu & allt rullar på som det ska. Tack & lov att jag har insett en sak & inte tänker vika mig en centimeter för det. Life goes on, jag ska visa dig! ;)

Idag köpte jag mina snygga skor som jag länkade för några dagar sen , nu är dom mina!=) Sedan köpte jag mig en ur snygg jacka också eller jag fick den av mamma. thanks ! =) man måste ju göra sig snygg nu när man är singel, skämt o sido. eller ?  ;)

Aja, ni får ha det så super bra!

happyface!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Therèse:

Killar är bara skit och helt rätt Bea, klart man behöver inhandla lite nytt och snyggt när man blivit singel :D Den känslan är helt magisk faktiskt. Hoppas du haft en bra dag och får en bra kväll! Kram på dig

Kommentera inlägget här :