onsdag' + dresscode.

publicerat i Allmänt;

en härlig skoldag måste jag säga, konstigt nog ! =P visserligen tycker då mina klassvänner att jag är lite trög , fast på ett gulligt sätt så det är ju alltid posetivt eller hur det stavas.

och vet ni vad ? jag längtar så sjukt mycket till helgen då min lilla bebis Johanna blir 18år.
Då blir det kalas haha eller snarare fest ! ;)

men men , ja vad ska man säga igår så hann jag inte lägga upp bilderna på datorn men om jag ska ut till mamma & pappa idag som jag inte riktigt har bestämt än men om jag beslutar mig för att åka dit så ska jag lägga upp dom. Igår så fastnade jag vid TV & kollade på Oc ni vet att jag har blivit värsta nörden. Haha !

jaja, såhär såg jag iaf ut idag.




ser nästan ut som jag är gravid igen men det är jag inte  .
såg att bilden ser ut som jag är lite små fet. haha!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av johanna som snart blir en kvinna :D:

jaaaaaaaag längtar som faaaaan :D:D:D:D:D:D

Kommentera inlägget här :