söndag'

publicerat i Allmänt;

jag hatar söndagar , det betyder att skolan börjar imorgon & det är väl därför jag hatar dom så mycket ! =P
imorgon är Wiggo ledig ifrån dagmamman och ska vara hemma med min syster som ska vara barnvakt eftersom jag går i skolan måste gå dit också. Har lite saker jag måste fråga lärarna osv. Idag då ? jo , jag har vart med A hela dagen typ sen åkte jag hem till Rebecka & lämnade tillbaka hennes pappas reservdäck som jag fick låna igår eftersom jag fick punka på bilen från tävlingarna i Ärla. Tur att Rebecka var med annars vet jag fan inte vad jag skulle ha gjort haha, jag kan inte byta däck & inte rebecka heller så hennes pappa blev våran räddning & han fick sätta dit det & vi stod där som två dumma blondiner =P haha !

Nu är jag hemma iaf & ska snart sätta mig & plugga lite på mitt älskade prov som jag har på Tisdag , åh känns ju kul. Men jag hoppas ni mår bra ! =)


I love you my best friend.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer:

ni är så fina:) Ni är mina bästa vänner, ni ställer alltid upp och ni lyssnar<3333 tack

Kommentera inlägget här :