Tack Louise & Madde =).

publicerat i Allmänt;

Idag har jag då spenderat dagen med Louise vi har små hoppat lite på tuna park , sen drog vi oss till stan sen drog vi oss ut till tuna park igen, haha! =P  fram & tillbaka. Sen åkte vi & hämta Wiggobus åkte hem till mig busade för fullt & sedan kom Madde också , trevlig det var att träffa er . =)
Jag har haft en helrolig & mysig dag. TACK ! <3

Jaha, då har Wiggo somnat han har inte sovit något hos dagmamman så han somnade tidigt , jag ska snart hoppa in i en dusch tror jag! Sen blir det väl till att kolla på TV. Jag ska iväg till Västerås imorgon också , wihi !

Ha en bra tisdagskväll .

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av stine - pokerfru & mamma till Wiggo:

min son heter också Wiggo, så fint namn :)

2:a kommentar, skriven , av Therese-Mamma till Nellie:

Hej!

Så fin blogg du har! Jag hittade din blogg på nån annans, kommer dock inte ihåg vilken.. Hur gammal är du? och hur gammal är din son? kram!!

Kommentera inlägget här :