Wallander - Prästen

publicerat i Allmänt;

God kväll alla söta läsare! =)
Idag så har jag vart i skolan började 10.20 & så fick vi sluta klockan 11 hade håltimme till kl 15 & slutade kl 17, rolig dag jag har haft eller hur? Haha, nej! Sen så åkte jag hem packade lite saker & så åkte jag hem till mamma & pappa Wiggo somnade & jag åkte hem till Rebecka för att kolla på den nya Wallader filmen Prästen som jag inte tyckte var sådär JÄTTEBRA som jag tycker de flesta Wallander filmerna är , den här va lite komplicerad för min hjärna !=P  Ja, jag skulle också slänga in lite outfit bilder på Wiggo idag men kameran är hemma såklart så det gick ju inte som planerat direkt. Imorgon!=)

Nu är jag iallafall hemma & gör ingenting , spanar runt lite på internet osv. Tänker en hel del massa också men inget jag vill berätta här i bloggen, livet går inte som jag hade tänkt det just nu men det är bara att bita ihop , le & se glad ut. Stark är något jag är & stark är något jag alltid kommer att vara. Ja, jag har bestämt mig för en hel del saker faktiskt , att lägga DET bakom mig för att tänka framåt nu. Jag tror jag mår mycket bättre utav det .
Usch vilket sluddrig inlägg ursäkta röran!

PUSS&KRAM!

Kommentera inlägget här :