when you left I lost apart of me....

publicerat i Allmänt;
Its still so hard to belive.  

Ja nu har jag precis käkat lunch & det blev sallad. mumsigt värre!
Ska snart hämta lillskiten från dagmamman sen får vi se vad vi hittar på =)
jag , mamma & pappa har vart på tuna park en sväng för att köpa ett nytt tangent bord till vår nya dator hemma hos mamma & pappa sen så åkte vi & handlade. ikväll ska jag inte göra något speciellt har inga större planer för imorgon så tror jag att Wiggo prins ska firas! Ja nej vad ska man skriva ? hum har inget att berätta mer , haha ! Några frågor ?



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej. :) Jag har ingen direkt fråga, men tänkte bara säga att jag tycker du är otroligt stark. Så många fördomar mot unga mammor och hur tufft det faktiskt måste vara att va ensamstående! Du verkar vara en jätte bra mamma. :) O grattis jätte mycket till din lilla Wiggo, han är så söt! :)

2:a kommentar, skriven , av M:

Gud vad höstfin du var :)

3:e kommentar, skriven , av a:

älskar din halsduk! vart köpte du den?

Kommentera inlägget här :