aldrig i livet.

publicerat i Allmänt;
Jag tänker aldrig skjunka lika lågt som dig 
jag tänker aldrig söka mig till någon trygghet som du försöker göra för att bli bekräftad.
Jag tänker aldrig visa så lite respekt som du gör    ( som du sa till mig , det är respektlöst att gå o vara med nån annan direkt & vad gör du? )
Jag tänker aldrig sluta bry mig så som du gjort så snabbt
Jag tänker aldrig göra så som du gör mot mig
Jag tänker aldrig glömma dig så snabbt ,som du glömt mig 
Jag tänker aldrig gå vidare så snabbt som du har gjort
Jag tänker aldrig ge upp så snabbt som du gjorde
Jag tänker aldrig låta dig såra mig och svika mig en gång till





fuck allt.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jonnah:

Killar suger verkligen!

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

det kan vi verkligen säga!

3:e kommentar, skriven , av Emily:

du är stark! <3

Kommentera inlägget här :