God morgon!

publicerat i Allmänt;

Vi är inte nyvakna precis vi vaknade kl 5 eller om det var halv 5 idag. Nu sitter Wiggo & leker med sina bilar & jag ska snart gå & plocka lite här hemma , kl 8 ska han iaf vara hos dagmamman då ska jag åka direkt hem & ställa mig i en dusch sen iväg till skolan 10.20 går till kl 17 idag känns inte frestande direkt ! =P  ja, usch vad trött jag . jag undrar om jag hinner sova en halv timme , timme innan ? hum, återstår & se. Idag ska jag väl bara vara i skolan sen på kvällen har jag inte större planer alls får väl se om nån gör mig sällskap ! ;)  På fredag så börjar jag kl 14.30 hur kul är det ? och så går jag till kl 17 toppen sickan ! Men men , bit ihop !

Men men , nu ska jag gå & diska så får vi höras lite senare .

/


Nu går jag min egna väg , tomhänt & ensam. JAG KLARAR DET !

Kommentera inlägget här :