God morgon

publicerat i Allmänt;
Nu är vi vakna eller har vart vakna sen ungefär en timme tillbaka, Wiggo sitter & kollar på TV & drar mig ihåret samtidigt & jag sitter här försöker piina mig för att inte skrika för att de gör så ont .. =P Idag ska Wiggo till dagmamman kl 9 efter det går jag & lägger mig en stund & försöker sova lite till , jag är helt slut efter igår då jag försökte få honom att sova i över 2 timmar.  Tillslut somnade han. Igår så gjorde jag inte så jättemycket följde med Rebecka & Johanna för att besikta bilen & sedan åkte jag hem i stortsätt direkt.


Någon frågade mig ifall jag skulle lägga ner bloggen .
: - Nej det kommer jag inte göra eller iaf inte helt men jag kommer nog inte sitta här lika ofta som jag gjort tidigare jag är så irriterad på folk just nu + att folk verkar ha väldigt stora problem ibland. Jag kommer inte heller skriva exakt vad gör om dagarna , jag tror det nog mest kommer bli bilder & lite små uppdateringar för jag vill inte att folk vet exakt vad som händer i mitt liv + att mitt privat lite är mitt privat liv om man säger så.



Lilla söta rara sötnos , tänker på dig nu!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Yrla Virvla Virvelflicka:

gud, din visningsbild, den till höger, du är verkligen asvacker :D

Kommentera inlägget här :