God morgon!

publicerat i Allmänt;
Vi är vakna & har vart vakna ett tag. Orkade inte blogga när jag kom hem igår för jag hade sån huvudvärk att jag gick & la mig på en gång. Idag är jag ledig ifrån skolan & det tackar jag för , snart ska jag lämna Wiggo hos sin dagmamma sen ska jag hem & lägga mig en stund igen , sen hade jag tänkt att jag ska gå iväg & sola eller om jag ska göra det hemma hos mamma & pappa får väl se. Men jag hade tänkt att jag skulle ta en rask promenad också någon gång idag om jag orkar.  Men jag skriver mer senare ska iväg & lämna honom sen så ska jag lägga mig & sova nån timme till iaf.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andrea:

Vad fin du är i mörkt hår, riktigt snyggt! Och bilden var riktigt söt, älskar Wiggos små lockar ;)

Kram

2:a kommentar, skriven , av JOHANNA:

Vad fin du är :) Vad använder du för smink, foundation?

3:e kommentar, skriven , av Lina:

vad fina ni är sötnosar :D:D:D:D

Kommentera inlägget här :