Helgen över.

publicerat i Allmänt;
Nu är jag tillbaka & min älskade son har kommit hem till sin mamma igen <3
Helgen har vart härlig , i fredags umgicks jag med min vän Sandra & vi dansade lite , hade skoj helt enkelt! I lördags så gick jag & Sandra en lång promenad enda till Ica Maxi ifrån stan , det tog ungefär 2 timmar fram & tillbaka. Sen på kvällen var det lördagsmys för min del , kolla på TV låg i soffan & myste helt underbart =) Idag har jag vart på Ica Maxi en gång till fast denna gång åkte jag bil med min mor & syster haha , sen drog vi & hämtade min son som nu ligger i min säng & sover tillsammans med Lisa ( hunden ) . Snart ska jag äta hemma gjord pizza , smaskens!
Nej har inte så mycket mer att säga.
Vet ni vad jag saknar ? .... kärlek , kärleken från en annan människa.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jonas:

det saknar man väl alltid;)

Kommentera inlägget här :