roligt folk!

publicerat i Allmänt;
det är så roligt när folk kommenterar om att jag har svininfluensan. Oj bara för att jag har feber och ont i halsen så måste det PRONT vara svininfluensan. Vad duktiga läsare jag har som kan ställa den diagnosen genom att bara läsa hur jag mår ! =D ett MVG på det , tummen upp ! ( haha, patetiskt! ) ...

Ja idag så har jag sovit & sovit som vanligt , fast jag har iallafall orkat diskat & lägga en tvätt i maskinen.
Jag är hur rastlös som helst vet inte vad som kan tänkas hitta på men jag vet ju att jag måste sitta hemma o bara ta de lugnt , men jag har myror i brallan!
Blev inget besök till farbror doktorn idag , blir nog det imorgon istället . Idag blir det väl till att ställa sig i en dusch och kanske ta hand lite om sig själv , lite skönhetsvård ? Ja  tack skulle aldrig sitta helt fel.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sandra:

du kan ju inte vara så korkad att du inte ens tänkt tanken va? klart det är möjligt spec när du säger att du vart sjuk i över en vecka nu. Tycker snarare det är du som är patetiskt som ska gnälla på dina läsare som bara föreslår vad det kan vara, du verkar aldrig bli nöjd- o jag är oftast på din sida, men fan inte nu

2:a kommentar, skriven , av Bea:

svar : - åh fan inte vissa jag att jag hade vart sjuk i över en vecka när jag blev sjuk i tisdags? och det är fan inte så att folk säger att jag tror att du har det utan dom säger att jag HAR det . okej läs inte min blogg en mer eller mindre gör inte mig nåt ;)

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hahaha! Skrattretande! Jag var sjuk för några veckor sedan, hade hosta, feber i en vecka, ont i kroppen mådde dåligt osv. Och nu har jag fortfarande hosta, men inte fan har jag svinunfluensan för det. Har själv varit på sjukhuset och tagit tester och det var bara ett "virus" som går. Så ni som tror att hon har svinufluensan bara för att hon är sjuk borde tänka om. Det går faktiskt att vara förkyld eller ha ett virus i kroppen utan att man ska få knorr och börja grymta!! Och om hon nu skulle ha svininfluensan, spela roll? Det är så förstorat så det är sjukt..

4:e kommentar, skriven , av sandra:

lustigt då när du skrev i föregående inlägg att du varit sjuk i flera veckor, eller liknande. Läs själv.

5:e kommentar, skriven , av Bea:

nej jag skrev att jag har vart mycket sjuk dom senaste veckorna skrev jag ! LÄS SJÄLV !

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bea, om man har en blogg får man räkna med lite negativa kommentarer också (det hör till)och inte bara kommentarer om hur duktig dem påstår dig vara som mamma. Du behöver faktiskt inte vända all kritik som om det vore nåt "roligt och patetisk". Du kanske ska lära dig o ta åt dej nångång? eller tål du inte att folk kan ha andra åsikter om dig än bara bra? Om inte, tycker jag du ska sluta skriva och lägga ner bloggen helt. Tänk på att det är dina läsare som höjer din lässtatus. så sluta bli så jäkla förbannad hela tiden så fort folk har uttryckt sig lite negativt! lika mycket som du smutskasstar alla andra i din blogg, lika stor rätt har väl dem att smutskasta dej? rätta mig om jag har fel? P.S. jag vill helst ha ett konstruktivt svar tillbaka och inte ett argt svar ( för jag antar att det är så du kommer reagera när du läser det här) som bara går ut på att "skratta tillbaka" och berätta hur skrattretande och patetisk jag är. för sånt är bara larvigt och bara ett tecken på att du inte vet hur du ska tackla kritik. vilken femåring som helst skulle kunna svara med "hahaha". Oh nej, jag tänker inte sluta läsa din blogg bara för att jag kommmer med en negativ kommentar.

7:e kommentar, skriven , av sandra:

för det kan ju inte missuppfattas eller? du borde tänka lite på hur du formulerar dig

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

jag som skrev ang din sjukdom,föreslog bara att det kanske kunde vara det. jag sa inget för att vara taskig. men nu, när man får sådana "attacker" tillbaka så kanske man inte ska vara lite snäll mot dig? håller med sandra, du verkar aldrig nöjd. tycker också om att läsa din blogg men inte om du ska hålla på såhär. jag vet absolut inte hur allvarlig svninfluensan är, ingen gör väl det. men du som har barn (som är i den högsta smittrisken) kanske borde tänka ett steg längre och gå och testa dig,även om de bara är en vanlig influensa. för tänk om den verkligen är dödlig och wiggo blir smittad? vill du ta den risken?

9:e kommentar, skriven , av beas syster:

oki gott folk...lägg ner nu, svininfluensan eller inte? skitsamma..inget som drabbar er i vilket fall! man läser om svininfluensan VARJE dag så vi har hört talas om den,tro´t eller ej=P o det är klart man är uppmärksam, det är väl alla, ok? så nu räcker det med tjafs!ciao

10:e kommentar, skriven , av Michaela:

jag hade jätteont i halsen och hög feber, ringde till Läkaren och fick genom telefonen Diagnosen Svininfluensan som någon dag senare visade sig vara Körtelfeber.. ingen vill träffa mig eller knappt prata. Så jag förstår dig! Hoppas du blir bättre snart Iallafall! =)

Kommentera inlägget här :