sego!

publicerat i Allmänt;

Vart så jäkla seg idag eller jag är ju det fortfarande =P Slutade skolan redan vid kl 12 han gå en snabbis på stan sen tillbaka till skolan för att prata med en liten kille som var jäkligt uppkäftig. Ja, det löste sig till slut iallafall ! Sen hem direkt efter det klockan blev väl 13.30 sen följer jag med Johanna till tandläkaren där jag höll på att garva ihjäl mig ska nog berätta våran lilla konversation senare ikväll. Sen åkte & hämta Wiggo ifrån dagmamman , Johanna åka hem & jag sitter nu här hemma har precis vikt ihop all tvätt och ska snart ställa mig & skala potatis tills kvällsmaten, hatar att skala potatis . Suck !

lite bilder kommer nog upp senare också , ska försöka hinna med det . En ledig morgon imorgon också, så himla skönt!

Kommentera inlägget här :