sexy bitch.

publicerat i Allmänt;

ja, vad har jag gjort ? sovit ätit & suttit vid datorn. Det här känns så jävla meningslöst . Sitter jag inne en dag till kommer jag dö , jag är så rastlös. Wiggos pappa är på väg & ska hämta Wiggo hans helg eller ja egentligen min men han tog ju inte honom förra helgen när han skulle så det blir den här helgen istället.
Pratade nyss med min kära kusin Frida & vi har bestämt att när vi båda är friska på  RIKTIGT så ska vi träffas & så måste vi festa tillsammans ! =D  jag saknar dig hun .

Febern är borta , men förkyld är man & ont i halsen. var bjuden på inflyttningsfest idag men det blir ju inte av så jäkla typiskt har ju inte träffat henne på år & dar. =(

Men men nu stormade min älskade unge in i lägenheten så nu ska jag kila & gosa med honom i några minuter innan han ska till sin far.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kusin:

och när vi träffas ska vi ha kul!!

2:a kommentar, skriven , av Bea kusin:

svar ; - det har vi alltid =)

Kommentera inlägget här :