torsdagskväll'

publicerat i Allmänt;

Jag har fått frågor om att ni vill att jag ska lägga ut bilder på lägenheten & det ska jag göra så fort jag blir frisk & orkar plocka lite här hemma så ska jag lägga upp bilder , påminnn mig bara! =) Ja sen ville någon också att jag skulle skriva från den dagen jag blev gravid & fram tills nu det ska jag också göra & hinner jag göra det imorgon så ska jag det , som ni vet är jag sjuk & orkar typ inte göra något jag sover för det mesta om dagarna. 

Imorgon när jag lämnat Wiggo hos dagmamman så ska jag försöka pallra mig iväg till doktorn. Jag har ju en husläkare men jag vettefan om jag orkar sitta & ringa kanske bättre att dra direkt upp till sjukan ? Hum , Idont know. Jaja, nej nu ska jag sätta mig & glo på TV, ta mig en tredje kopp thé .

Jag kommer klara det här vad du än tror.
Jag kommer att visa dig att jag är stark .
Jag kommer att kämpa tills jag dör .

Kommentera inlägget här :