En jobbig natt!

publicerat i Allmänt;
Vi har haft en väldigt jobbig natt inatt. Wiggo har legat & hostat & hostat hela natten i stortsätt, jag gick upp & gav honom host medicin men jag tyckte in alls att det hjälpte. Vid kl 4 så vaknade han & då fick han ligga bredvid sin mamma i sängen & så somnade vi om, men efter några minuter så började han hosta som en tok igen. Han låg & sov men hostade rakt i örat på sin mamma så jag kunde absolut inte somna.
Vi vaknade eller snarare gick upp kl 8 imorse på med kläderna & åt frukost sen fick Wiggo följa med mig till skolan som tur är så var det bara en lektion så han satt & ritade så fint. Sen efter lektionen så gick vi & hämtade min studentmössa , så nu är jag taggad till max för studenten!

Snart så ska Wiggo till sin farmor kommer & hämtar honom om ca 30 minuter så jag ska umgås dom sista minutrarna med honom , får ju inte träffa honom förrän på måndag kväll !
Ha en bra fredag så kanske vi hörs senare! =)

Kommentera inlägget här :