Huvudvärk.

publicerat i Allmänt;
Jag har huvudvärk men det är ju inte direkt något ovanligt för det har jag i stortsätt varje dag!
Nu har jag pluggat klart två uppgifter som jag tänkte lämna in imorgon & så har jag läst svenska häftet till NP skriftliga i Svenska. Jag känner mig riktigt stolt. Emma har hunnit vara här två gånger också, haha! Först kom hon hit & snackade lite skit & andra gången kom hon hit för att få lite saker av mig. =) mycket trevligt!  Tänkte snart slänga mig ner i sängen och försöka sova om jag får sova inatt, hostar som en tok! Men jag får väl slänga i mig lite " midicin " som Wiggo kallar det för. =P 
Men ni får sova så gott !


Nej, nu får det vara nog. Nu vet man hur mycket vissa bryr sig om sina vänner . INGET ALLS . Det har jag märkt på dig iallafall. Jag försöker & jag vill finnas men du kastar iväg mig som en boll. Jag betyder egentligen ingenting längre för dig , det har jag märkt. Jag dög ett tag tills jag blev till luft igen!

Kommentera inlägget här :