Lördag'

publicerat i Allmänt;
Blev ingen tripp till Örebro igår utan vi åkte till STOCKHOLM istället!!! Haha, vi är störda ja, jag vet det!
Vi åkte dit träffade Emmas kompis Steffi satt oss på ett fik kl 11 på kvällen drack en varm chocklad och pratade lite. Sedan kom det några killkompisar till Emma som vi snacka med en stund sen bar det av till Collage där vi gick runt och kollade lite på alla människor & blev bjuda på en " drink" ( cola ) haha ! =P 
kom hem runt kl 2 inatt åkte runt lite i Emmas pappas rally bil haha , ( emma körde ) . Sen så hämtade vi min bil som stod hemma hos hennes mamma & pappa så åkte jag & skjutsade hem Emma sen blev de några väder för mig runt i stan för att skjutsa en " kompis " . Jaja, nej nu ska jag åka & sola sen blir det en rask promenad.

Pussilipuss!

Kommentera inlägget här :