onsdag'

publicerat i Allmänt;
Är hemma. Var ledig ifrån skolan igår & idag har pluggat som en galning men ändå känns det som jag inte kommer nånvart ! I måndags natt så kom mina föräldrar hem ifrån Spanien och deras överraskning var att jag hade tatuerat mig ( La familia ) på sidan av ryggen/magen. Jag vet inte riktigt om det blev några glada miner men ett försök iaf.

Sitter som sagt hemma hos min i lägenheten pluggar lite grann & väntar på att min kusin ska höra av sig då jag ska åka & träffa henne. ikväll kl 17 ska jag tatuera mig igen denna gång blir det på ryggraden med kina tecken. kusin vitamin följer med mig , Bella & kanske Emma ifall hon inte är allt för trött efter jobbet ! =P sen hem och fortsätta plugga igen, usch jag orkar inte mer. Men i lördags räknade jag ut att det bara var 7 veckor kvar , de kommer gå snabbt !

här är en bild på tatueringen! ( inte bästa bilden men får duga ! )

Kommentera inlägget här :