PANIK!!

publicerat i Allmänt;
Jag har panik helt seriöst , jag vill bara sätta mig & gråta, spy & gräva ner mig tills studentdagen kommer. Jag orkar inte mer helt seriöst jag orkar inte med skolan längre, jag kommer aldrig klara det! Varför i hela friden ger dom en allt nu ? PANG BOM så kommer allt skolarbete EN MÅNAD innan betyget sätts, är dom helt tomma i huvudet eller? Dumt att börja redan från början då man har haft lovet & sätta igång istället. Nej usch är förbannad, ledsen till max !
Kommer inte ha något liv fram tills studenten , kommer sitta & plugga VARJE DAG. ORKAR INTE!
fattar inte hur folk kan säga " jag saknar skolan , skulle kunna gå om gymnasiet igen  ?" Öööh? är ni inte riktigt kloka! Haha !

Nej nu ska jag göra lite nytta innan jag ska hämta min lilla älsklingsunge, jag hoppas han gör mig på bättre humör fast det gör han ju alltid. Ikväll ska jag & Wiggo sova borta så det ska bli riktigt mysigt ! Vi kan höras imorgon.




idag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Inte van att gå i skolan eller? festa lite mindre kanske och göra lite nytta?

2:a kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

Ursäkta ? är du helt dum i huvudet eller? Inte van att gå i skolan ? jag är där när jag ska vara där & festa gör jag det på vardagar eller? NEj just det håll käften!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

haha vilken skojare! fega anonyma.

4:e kommentar, skriven , av syster:

du kommer klara det galant ska du se, jag tror på dej=) älskar dej!

5:e kommentar, skriven , av EMMA WILLHARDT, anonym är för fegisar:

Men gå och dö anonyma fega läsare! Du är jätteduktig som kämpar med skolan gumman <3 Klart som fan man är trött på det efter 13 år...Men nu är det bara 2 månader kvar!



Och du....FESTA MER!!!!! :D Hahahah!



<3<3<3

6:e kommentar, skriven , av Bea wiggosmamma:

svar till emma : Haha, ja det säger jag också!Tack gumman. Ja, jag vill bara spy på den orkar verkligen inte ! =P Ja 2 månader kvar tills vi ska festa järnet , Haha! ;)



Tro mig det ska jag emma ! <3<3<3<3

Kommentera inlägget här :