Söndag'

publicerat i Allmänt;

Hatar söndagar och har alltid gjort det. Man vet aldrig vad man ska göra , men det blir ju vad man gör det till så något hittar jag alltid på. Jag ska iaf sola & träna det har jag besämt mig för trots min hemska förkylning tänker jag inte rubba min dagliga rutin som det har blivit till. Jag ska nog försöka plugga lite ikväll också är ledig imorgon ifrån skolan så då hinner jag också sätta mig när för att plugga lite.
Imorgon kväll så kommer min lilla älskling hem han är hos sin pappa en dag längre än vad han brukar & det är ganska bra med tanke på att jag behöver plugga. Och att han var ledig ifrån dagmamman imorgon då får jag min plugg tid för mig. =)
Men nu ska jag dricka upp min lilla shake & sen så ska jag nog dra mig till solariumet , ska se om S är vaken också & ska följa med.



/ Det är värdelöst för det är ingen som förstår.

Kommentera inlägget här :