tillbaka ?

publicerat i Allmänt;
Hej alla!
Ledsen för en skit super svin dålig uppdatering men jag har inte haft någon blogg lust för fem öre. Jag vet liksom inte vad jag ska skriva om? Men nu tänkte jag slänga in ett inlägg iaf & se ifall de är någon som ens är kvar & läser, är ni det ?

Det har väl inte hänt så mycket på senaste tiden jag har lov & bara njutit , sen har skolan börjat igen & det känns jävligt kämpigt måste jag säga. Jag har ingen lust alls men det är bara två månader kvar nu tills studenten så det är väl bara att bita ihop. Wiggo mår bra , han har mått lite små dåligt ihelgen men nu är han frisk igen & lika pigg & busig som vanligt , tänkte se om jag får någon bra bild på honom idag så kan jag slänga ut så får ni se hur stor kille han har blivit ! =)
Och jag då? Jo Bea har börjat träna eller ja träna & träna men är ute & går varje dag i rask takt i ca 40 minuter sen går jag in & gör lite övningar hemma.Sen har jag börjat på en diet också eller vad man nu ska kalla det? Dricker såna där drycker istället för att äta mat, eller jo jag äter ju mat iaf kvällsmat men på morgonen & på lunchen tar jag en sån istället. Måste komma i form nu , sommaren är ju snart här & jag ser ut som en påse! Att man alltid kommer på sånt här försent ? så himla typiskt mig ! men men , nu är jag igång & tänker försöka hålla igång hela tiden.  Ja så ser väl det ut i stort sätt !
Mamma & pappa har åkt till spaninen igen dom kommer hem om en vecka , saknar dom redan!

Men men , snart ska gå & hämta min lilleman, ska försöka uppdatera lite oftare. Och ska försöka komma ihåg & slänga upp en bild.

Kommentera inlägget här :