Fredag'

publicerat i Allmänt;
Var och solade med Emma imorse & så hämtade jag bilen. W farmor hämtade honom vid 12.30 så nu är han där i helgen. Har precis vart med min mamma och ätit lunch , hoppade sedan in på apoteket för att köpa nya sömntabletter jag hoppas dom funkar så jag får sova nån natt utan oro.
Fick nyss ett sms av Emma som sa att hon nu är på väg till arlanda . Gud så skönt för henne att åka iväg till värmen, men jag kommer sakna henne tok mycket!
Ska snart pallra mig till Torshälla för att träffa bästa vän en stund & sedan till jobbet . Slutar sent ikväll så kommer nog inte hinna blogga mer idag. Inatt kommer min syster hem också ifrån spanien , hon har vart borta i två veckor nu o är säkert jätte brun . usch nu är jag avis på alla som åker utomlands =P .

Just! Har nu fått mer tider på jobbet också  , gudså skönt vill verkligen jobba!

jaja, nu ska jag åka. puss!

Kommentera inlägget här :