God morgon!

publicerat i Allmänt;

Nu har jag vaknat till liv, tror jag ? Jag & W sitter och kollar på film Nicke Nyfiken ovanligt va ? =P
Är ledig ifrån jobbet nu i två dagar , gud så skönt måste jag säga . Idag ? inga planer alls och vädret tycks inte bli så bra heller så vi kan inte röra oss utåt heller. TRÅKIGT !  Vi får helt enkelt se hur dagen blir . Bästa vän skickade sms nyss och sa att deras plan går om en timme hem till Sverige igen , yeeeeeeeeeeey snart är hon hemma! <3 och på fredag så åker min älskade Emma till turkiet , haha typiskt alla åker iväg & jag sitter här på min feta röv & tycker synd om mig själv. Kommer iallafall att sakna min fruga , men jag hoppas att en vecka går snabbt & vet ni vad de bästa är? Att det är jag som ska hämta henne på Arlanda ;D

jaja , nej nu ska jag va lite social o kramas med min busunge.

Kommentera inlägget här :